miercuri, 14 februarie 2007

De profesie evanghelist

Am auzit ca Vodanet si-a angajat un evanghelist. Suna incitant, nu? Am fost foarte curios sa aflu cu ce se ocupa un evanghelist si de ce are nevoie Vodanet de unul. Asa ca am pus cateva intrebari Mirelei Ciucur, internet evangelist.


Ce scrie pe cartea ta de vizita?
Scrie: Chief Internet Evangelist

Ce presupune acest job?
Nu este un job propriu-zis, este un trademark, un titlu simbolic pentru Corporate Communication Strategist. Presupune, in cazul nostru, doua directii esentiale:

1. o noua abordare a media online – de la politici de preturi pana la introducerea de tools vizionare de advertising, comunicare si servicii

2. dezvoltarea de parteneriate prin evenimente si actiuni care isi propun sa creasca awareness despre oportunitatile create de aceasta industrie

Unde incepe si se termina rolul tau?
Implicarea in noul meu rol a inceput cu stabilirea unui nou concept de rate card bazat pe un sistem dinamic de cost per reader/cost per viewer, initierea unor studii despre profilul consumatorului de internet, identificarea tendintelor de dezvoltare in acest domeniu si implementarea unor forme de media online care anticipeaza aceste tendinte. Ma implic de asemenea in identificarea de clienti si parteneri strategici, si dezvoltarea unor strategii de comunicare si de relationare cu acestia.

Ce imi trebuie ca sa devin evanghelist?
Se pune mare accent pe capacitatea de a intelege fenomenele de piata, si pe stapanirea unor strategii si tehnici de comunicare corporatista. Cred ca oricine de factura business, cu bune veleitati de comunicare s-ar califica.

De ce avea Vodanet nevoie de un astfel de om?
Pentru ca Vodanet Media se dezvolta intr-o noua directie, mai vizionara si mai integrata.

Ce isi propune Vodanet in acest an si ce iti propui tu sa realizezi?
Vodanet isi propune sa se impuna ca o entitate puternica pe piata de online. Prin rolul meu, imi propun sa creez o identitate autentica pentru Vodanet Media si sa contribui la stabilirea perceptiei fata de media online.

Un comentariu:

balla_david spunea...

Se pare că nu ştiţi ce este un evanghelist. Evanghelistul este cel care spune cuvăntul lui Dumnezeu, iar dacă ştiţi nu vă folosiţi de acest cuvănt cu negativitate. Un om care vrea să facă afaceri nu prea are de a face cu a fi evanghelist.