vineri, 9 februarie 2007

Webstyler a creat site-ul oficial al EFFIE Awards

Agentia Webstyler a lansat www.EFFIE.ro, noul site al festivalului EFFIE. Acesta contine informatii utile pentru participanti, este un ghid foarte bun in realizarea pasilor de inscriere in festival si se adreseaza tuturor celor interesati de premiile EFFIE, fie ca sunt agentii de publicitate, companii, jurnalisti sau sponsori. mai mult

Sursa: IQads

joi, 8 februarie 2007

Blog Watch (8 feb)

inainte de weekend (Orlando)
Cu cartile pe masa. (Mihai Seceleanu)
video@acasă.ro (Zoso)

Acasa.ro pariaza pe video sharing

Vodanet a anuntat astazi lansarea sectiunii video a portalului Acasa.ro., mizand pe o audienta potentiala de peste 400 de mii de vizitatori pe saptamana.

Cu acest canal, Vodanet urmeaza unul dintre cele mai importante trend-uri online ale momentului - video sharing-ul. Transformat de YouTube in fenomen media si de socializare online, video sharing-ul este o miza pe care au pariat toti marii jucatori online international: Yahoo, Google, MSN, AOL.

Pe langa componenta de divertisment, canalul video de pe acasa.ro se pozitioneaza si ca un serviciu "permite masurarea impactului reclamelor asupra consumatorilor prin monitorizarea constanta a reactiilor acestora, opiniile si comentariile postate de acestia pe site oferind feedback in timp real", se arata in comunicat.

Orientarea spre advertising este foarte inspirata in conditiile in care viral marketing-ul si publicitatea on-demand este in crestere si la noi, insa trebuie sustinuta foarte clara in fata comunitatii de advertising si de o departajare de content-ul ce adesea este restrictionat fie de useri, fie de administratorii serviciului, fie de detinatorii de copyright.

“Anticipam o schimbare radicala in directia de dezvoltare a industriei de media in urmatorii cinci ani. Mediul online se impune ca un canal de advertising puternic si dinamic care tinde sa il integreze pe cel de tv. Accesibilitatea si viteza de interactiune sunt doar doua argumente care vin sa sustina aceasta transformare”, a declarat in comunicatul de presa Mirela Ciucur, Chief Internet Evangelist.

“Acasa video introduce un sistem de streaming si conversie scalabil care poate fi marit functie de impactul asupra audientei noastre astfel incat sa oferim o calitate neschimbata utilizatorilor indiferent de numarul acestora asigurand in acelas timp procesarea rapida a fisierelor.Totodata sistemul permite conversia unei game largi de fisiere video, de la cele pentru telefoanele mobile (3gp, mp4) pana la cele mai comune (avi, mov)”, precizeaza in comunicat Lucian Nicolescu, IT Coordinator.

miercuri, 7 februarie 2007

Blog Watch (7 feb)

resursa de fun (aproape) 2.0 (Orlando)
Cele mai bune campanii virale din ultima vreme (Ionut Oprea)
Internet Corp se vor vinde singuri (Orlando)
AdInvolution/ Internet Corp. se vinde singur (Evelin Fabritius)
Calcule de dimineata despre viata si regii de publicitate… (Radu Ionescu)
Publicitatea pe mobile, in Romania: o surpriza pozitiva! (Evelin Fabritius)

Deloitte media predictions 2007

Deloitte has released their media predictions for 2007. This study examines 10 emerging trends sure to transform the media landscape:

  1. Making digital user-generated content useful—opportunistic media companies may reap the benefit from user-generated content.
  2. Profiting from participation in television—effective use of participation may have a significant impact on audiences, loyalty and revenues.
  3. Cracking China's media sector—media companies with precision, patience and understanding could prosper in China.
  4. Paper, pixels and profits—attaining the right balance between releasing content as paper or pixels could lead to a profitable coexistence.
  5. The digital tail comes in many shapes and forms—the long tail may get longer but the thick, short start of it may be most productive.
  6. Analog apples and digital oranges—balanced and directly comparable statistics of traditional and new media are essential to providing a clear comparison of the strength of each.
  7. Media’s never-ending chase for value—media companies need to second guess where the public's readiness to pay for content is going to lie.
  8. Fifteen megabytes of fame, one gigabyte of privacy—social network's commercial opportunity may be more around offering paid-for privacy than free fame.
  9. Video-on-demand may leave you waiting—video-on-demand may not be ripe for exploitation as typical broadband speeds mean walking to the video store may still be a quicker way of watching a blockbuster.
  10. Virtuanomics—the real world value of virtual world transactions will continue to rise but remain relatively minor.
Download the full report here.

luni, 5 februarie 2007

Blog Watch (5 feb)

Monster in .ro (Orlando)
Monster.com mai face un pas in Romania (Ionut Oprea)

Romania are mare potential in mobile advertising

AdMob a anuntat la sfarsitul lunii ianuarie ca a administrat in ultimele sase luni un miliard de reclame pe telefonul mobil. AdMob functioneaza ca un broker de reclama pe telefoanele mobile, oferind atat publisherilor, cat si advertiserilor solutii de advertising in mediul mobile.

Reteaua AdMob inregistreaza cel mai mare trafic in SUA, dar primeste si un numar mare de vizite din Romania. De altfel, Romania se afla pe locul 5 in topul traficului generat in network-ul AdMob. Iata si topul:
1. SUA: 20% (90mil afisari/ luna)
2. Africa de Sud: 15% (66mil afisari/ luna)
3. India: 13% (57m mil afisari/ luna)
4. Anglia: 12% (53m mil afisari/ luna)
5. Romania: 5% (22mil afisari/ luna)
Sursa: Mobile Marketing Magazine

duminică, 4 februarie 2007

What works, and what doesn't, in online marketing

In an end-of-the-year survey, ad:tech and MarketingSherpa asked online marketers what marketing tactics worked for them in 2006 and what they expected to concentrate their time and spending on in the months ahead.

Here is what the online marketers said.

Source: eMarketer