joi, 22 februarie 2007

Cati bani se vor cheltui pe Internet in 2007?

Obisnuiam sa fac la inceputul anului o analiza pe piata de publicitate locala. Un capitol din analiza era dedicat publicitatii online. Profit de proximitatea Digital Marketing Forum sa lansez intrebarea "Cati bani se vor cheltui pe Internet in 2007?" mai multor jucatori din online.

Voi publica raspunsurile asa cum le primesc si in ordinea venirii lor.

Rachad El Jisr

Publisher BMG, Founder iMedia
"Around 10 million euro. To be on the safe side: 8 million euro"

Orlando Nicoara
General Manager, MPI
"undeva intre 6 si 10 mil, deocamdata e cam "ceata" pe piata, asteptam sa se mai ridice"

Calin Fusu
Director General, Neogen
"incerc un 7 milioane, din care 4 raman la intermediari :)"

Radu Ionescu
Managing Partner, Kinecto
"baga-ma si pe mine cu 10-11 mil"

Doru Panaitescu
Director of New Media, Initiative Romania
"8,5, 9 milioane euro net"

Mirela Ciucur
Chief Internet Evangelist, Vodanet
"Din estimarile noastre, bazate pe ce s-a performat anul trecut si ce
informatii avem pana la data aceasta din piata, anticipam cam 7-8
milioane EUR."

Calin Rotarus
Sales Director, ARBOmedia
"10 mega"

Razvan Varabiescu
General Manager, Director Executiv, Media Direction
"9 milioane:)"

miercuri, 21 februarie 2007

Prima Video-Conferinta de presa on line - un experiment de succes

Prima Video-Conferinta de presa transmisa exclusiv on line - organizata marti, 20 februarie 2007, de ARBOevents, a batut cu mult anvergura unei conferinte "off line".

Potrivit inregistrarilor din serverele providerului de net INES, inainte de inceperea conferintei erau confirmate 171 persoane. Pe parcursul conferintei au fost logate 112 useri, din care 31 inregistrati pentru a pune intrebari.

Rezultatul acestui prim experiment este incurajator si probabil, in curand, vor intra in istorie conferintele clasice care aduna 20-30 persoane mancandu-le ziaristilor 2-3 ore din agenda.

SURSA: HotNews

marți, 20 februarie 2007

Online video ads should be short

A recent survey from Advertising.com found that approximately 66 percent of respondents view streaming video content at least once a week. 44 percent of video viewers are between the ages of 18 and 34, while 56 percent are age 35 and older.

With regards to online video advertising, 15-second spots are not only preferred by consumers to TV-length ads but also perform better. End-play rates for 15-second spots are 20 percent higher than 30-second spots. Mai mult

Sursa: Advertising.com

Programul Digital Marketing Forum pe mobil!

Prin serviciul Urbee, puteti descarca pe telefonul mobil programul actualizat al evenimentului. Daca aveti un telefon cu conexiune la Internet, vizitati site-ul Urbee pentru detalii si download.

luni, 19 februarie 2007

Blog Watch (19.02)

Ce asteptari au oameni de afaceri de la internet?(I) (Ionut Oprea)
motive pentru care online-ul bate media traditionala (Dragos Novac)
Inceputuri de drum (micro-site-uri) (Vlad Popa)
3 reguli pentru a bloga (Dragos Novac)

ARBOmedia face conferinta de presa online.

ARBOmedia organizeaza marti, 20 februarie, de la 11.00 o conferinta online pe teme de publicitate si internet. Accesul la conferinta se va face pe parte de invitatie, ce poate fi obtinuta de aici.

Wifi pentru participantii la Digital Marketing Forum

Prin serviciul Wirefree™ Zone oferit de Orange, participantii la Digital Marketing Forum vor avea acces broadband la Internet. Pentru conectare sunt necesare un laptop si un card PCMCIA cu interfata WLAN. Un cont de acces va fi pus la dispozitia participantilor pe toata durata evenimentului. Afla mai multe detalii despre serviciul Wirefree™ Zone aici.

duminică, 18 februarie 2007

Blogul blogurilor de la RoBlogFest

Competitia blogurilor RoBlogFest a inceput pe 1 februarie. In concurs s-au inscris in perioada 1 - 14 februarie peste 1.400 de bloguri si posturi, impartite pe 15 categorii. Urmeaza acum perioada de votare, intre 15 februarie si 1 martie, dupa care pe 2 martie are loc decernarea premiilor.

Pentru a usura misiunea alegatorilor, Marius si Tase au creat o pagina in care au agregat la un loc si pe categorii toate feed-urile generate de site-urile nominalizatilor. Practic, acum gasesti in aceasta pagina un blog al blogurilor inscrise la RoBlogFest, ce include invers cronologic posturile scrise de nominalizati. Astfel, poti judeca intr-un singur loc valoarea blogurilor aflate in competitie, fara sa fie nevoie sa le vizitezi pe rand. In plus, gasesti aici si o impartire a posturilor pe tag-uri, generate in functie de cuvintele cel mai des intalnite in blogurile respective.

RoBlogFest este prima competitie dedicata blogurilor locale, aflata anul acesta la cea de-a doua editie.